Administratie in Apeldoorn

Multitasking zit ingebakken bij ondernemers, je moet rekening houden met uiteenlopende zaken die op ieder moment spelen binnen het bedrijf. Dat lukt alleen maar als je overzicht kunt houden, en in een vogelperspectief naar de onderneming kunt kijken. Je kunt voor jezelf alles bijhouden met post-its of met een supercomputer in je hoofd, het is uiteraard van belang dat de administratieve zaken gewoon duidelijk en centraal geregeld worden. Bij de administratie in Apeldoorn is er voor de meeste bedrijven nog flink wat voordeel te behalen. Denk aan standaard handelingen zoals salaris uitbetalen, het beheer van crediteuren en debiteuren, en uiteraard het indienen van belastingaangiftes. Gelukkig valt er veel te automatiseren, en Steven de Bruijn van OAMKB zal je hierin bijstaan. Als financieel professional maakt hij deel uit van een landelijk netwerk van accountants, juristen en fiscalisten, die een moderne visie op administratieve dienstverlening met elkaar delen. Daarbij staat persoonlijke interactie met de ondernemer centraal, en dat is mogelijk dankzij een lokale aanwezigheid.

Wil je weten hoe de administratie in Apeldoorn voor jou kan werken, in plaats van andersom? Neem dan direct contact op met Steven de Bruijn, het lokale aanspreekpunt van OAMKB.

Ga niet op je lauweren rusten

Het begin van de onderneming is een duidelijk en vaststaand feit, daarnaast zul je gaandeweg een aantal mijlpalen bereiken. Je kunt vooraf doelstellingen bepalen, in de praktijk blijkt het toch altijd anders te lopen. Als ondernemer moet je flexibel zijn, en in kunnen spelen op nieuwe situaties die op je pad verschijnen. Daarbij heb je data nodig, en up-to-date informatie over het reilen en zeilen van de onderneming. Je wilt weten waar het personeel mee bezig is, en je wilt contact onderhouden met jouw vaste klanten. Dat wordt belemmerd wanneer er een berg aan administratieve verantwoordelijkheden voor je ligt. En dan komt de ‘blauwe brief’ binnen via de mailbox, die moet je ook nog tackelen. Laat je bijstaan door Steven de Bruijn van OAMKB, als financieel adviseur doet hij veel meer dan de administratie in Apeldoorn op orde brengen. Hij zorgt ervoor dat je altijd inzicht hebt op de bedrijfsadministratie, en vooruit kunt plannen. Dit is mogelijk door verbeteringen zoals:

Optimaliseer de administratie in Apeldoorn

Je moet al zoveel balletjes hoog houden, een helpend handje is altijd welkom. Laat de administratie in Apeldoorn voor je werken, daarnaast staat Steven de Bruijn ook altijd aan je zijde wanneer dat nodig is. Door een schaalbaar systeem in te richten zal het systeem met de onderneming meegroeien, dat geldt ook voor de dienstverlening van jouw lokale OAMKB administratiekantoor.

Plan een vrijblijvend adviesgesprek in met Steven de Bruijn, jouw lokale OAMKB financieel adviseur en accountant.